Japán csodák, bitang felnik: a Red Sun Shop az AMTS-en!

2021. augusztus 16.

Az idei AMTS nem szűkölködik majd a felkelő nap országa járműveinek legjelesebb képviselőiben sem. Örök kiállítónk, a Red Sun Shop három komoly géppel és rengeteg új felnivel is készül a rendezvényre. Lássuk őket egyesével a cégvezető, Jugo bemutatásában!

Nagyon izgatottak és büszkék voltunk rá, amikor 2019-ben megbíztak minket akkor még szinte teljesen új, és szuper ritka Honda NSX tuningjával. Balázs igazi Honda rajongó, gyerekkora óta mindig Hondája volt. Számára egyértelmű volt, hogy az új NSX-nek a garázsában kell állnia. A gyönyörű, különleges szupersport autón mindenki szeme megakad. A Honda mérnökök mindent beleadtak, és egy igazán komoly autót sikerült alkotniuk. 581LE, 645Nm, három motoros hybrid SH-AWD rendszer, 9 fokozatú DCT váltó segítségével hihetetlen jó vezetési élményt nyújt a középmotoros fenevad.

Minket először csak egy kis szolid ECU tuninggal keresett meg. Miután elkészült, nagyon megtetszett neki a végeredmény, és utánajártunk, hogy lehetne kihozni a maximumot a turbókból. NSX és S2000 Specialista cég, a ScienceofSpeed termékei voltak a legszimpatikusabbak. Gyári katalizátorok helyére kínáltak 192%-al nagyobb áteresztőképességű sport katalizátorokat, kétféle sportkipufogó rendszert is. Balázs a durvább verseny rendszer mellett döntött. Az új kipufogó a sport katalizátorokkal, és az ECU-val együtt számunkra is meglepően jó eredményt hozott. 700LE körüli teljesítménnyel, 5.8s 100-200 gyorsulással nagyon elégedettek lettünk.

Ez a narancssárga Nissan GT-R 816LE-t és 1000Nm-t tud. Laci tudatosan úgy építtette velünk az autót, hogy stabil, megbízható legyen. Semmi sincs maximálisan kihasználva, és mégis egy jól használható, nagyon jó karakterisztikájú autója lett, ami kellően gyors. 4.49s 100-200km/h, 9.9s 232km/h 402m egy versenyautótól, gyorsasági motortól is szép teljesítmény, de egy teljes értékű utcai autótól gyönyörű eredmény, amit ez az autó tud.

Fő szempont volt Lacinak, hogy ha utazik a családdal, akkor halk legyen, de néha, ha egyedül vadulni akar, akkor legyen igazi GT-R hangja. Így az Armytrix 102mm rozsdamentes rendszere került fel. Így távirányítóval, vagy telefonnal lehet Godzilla és csendes utazóautó között váltani.

A gyári felniket Concaver kovácsolt felnikre cseréltük. Kicsit szélesebbek, és az egyedi gyártással készült felnik, pontosan kiszámolt ET-vel, és egyedi gyártással, tökéletesen illeszkednek a sárvédő alá. Meg lett építve kovácsolt belsővel a motor, ASNU benzinpumpákat, ASNU injektorokat egy Garrett golyóscsapágyas turbószettet, nagyobb intercoolert, Albins erősített 1-6-ig váltóbelsőt, és 16 tárcsás kuplungot kapott. A motor és a váltó is egyedileg lett hangolva a Red Sun Service által. Ez a konfiguráció, amit ajánlunk, ez a legjobb ár/érték arányban. Ennél tudunk gyengébbet , és sokkal erősebbet is, kinek mi az igénye.



A Fekete GT-R Szlovákia leggyorsabb utcai autója, 1174LE 1322Nm teljesítményével elképesztő módon tud menni. Zsolt autóját nagyon rég óta építjük, minden évben egyre erősebb és jobb lesz. 485LE-ből 630LE lett az első körben, és onnan építkeztünk. 1000LE volt a cél, amit jelentősen túl sikerült szárnyalni. Zsolt jövőre az 1500LE-t vette a fejébe. Most jelenleg 2.5s 0-100km/h, 3.58s 100km/h-ról 200km/h-ra, 9.4 másodperc alatt 246km/h-ra gyorsul a 402m-s távon.

Zsolt szinte minden alkalommal a kategóriája leggyorsabbja, és a superfinal-on is mindig dobogón áll.
Az ő autójában mindenben a maximális teljesítmény a szempont, így ezek szerint lettek az alkatrészek is összeválogatva:

  • HKS Race 102mm kipufogó csak a maximális teljesítményre koncentrál, szerintünk borzasztó jó hangja van, de valószínűleg a szomszédok, feleségek szerint inkább csak borzasztó. :)
  • HKS GT1000+ turbószett méretéhez, és teljesítményéhez képest nagyon rugalmas karakterisztikát ad, nagyon jól vezethető vele az autó, alacsony fordulatról is szépen épül a nyomaték. Utcára, time attack-ra, és gyorsulásra is jó, mindenes szett. Jelenleg a turbószett határolja a teljesítményt, következő szezonra nagyobb kerül fel. Így el fogja veszíteni a mindenre jó jellegét, de gyorsulásra sokkal jobb lesz.
  • Motor repectje nem annyira bonyolult, de ide igyekeztünk a legerősebb alkatrészeket összeválogatni. Manley Extreme Duty erősített kovácsolt dugattyúk, Manley 300M ötvözetű kovácsolt hajtórudakkal, gyári főtengely, új gyári motorblokk, gyári főtengely nagyon pontosan illesztett csapágyazás, ARP Custom Age625 hengerfejcsavarok, és alsó blokkfél csavarok, Kelford vezérműtengelyek és szeleprugók. Boost Logic 12 injektoros szívósor.
  • Üzemanyag rendszer már az 1500 LE-s tervekhez készült. 3*525l/h pumpás rendszer, 10AN/8AN csövezéssel, 6*1500, 6*1100-as as injektorral, ECU-ba kötött üzemanyagnyomás szenzorral, Flexfuel szenzorral, így az autó folyamatosan figyeli milyen üzemanyag van benne, és ahhoz állítja a keveréket, nyomásváltozásra kompenzál, vagy tilt, ha esetleg gond lenne.
  • Motor és a váltóvezérlő is ECUTEK-el lett programozva egyedileg Red Sun Service által.
  • Hajtáslánc se maradhatott érintetlen. Váltóban elég sok dolog lett erősebbre cserélve. Albins 1-6 erősített váltó belső, Albins erősített kimeneti tengely, Albins hátsó áttétel, Xtreme 18 tárcsás kuplung, Xtreme 12 tárcsás összkerék kuplung, Xtreme 1/R kapcsolóvilla, Dodson szenzorok, szűrők, váltóolaj hűtő. Kovácsolt első differenciálmű ház, Quaife első torsen sperr. Féknyergek gyárilag is elég jók, így a megnövekedett teljesítményhez gyári méretű AP Racing tárcsák, és Endless betétek is megfelelőek. 
  • Felniknél fontos szempont volt a súly, így a Volk Racing G25 kovácsolt típusra esett a választás. Elől 10”, hátul 12” mégis könnyebb, mint a gyáriak, és a jóval szélesebb Toyo R888R gumik is sokkal jobban állnak a felniken. Meglepően magabiztosan fogják a gumik az őrületes teljesítményt.
     

Azt már megszokhattátok, hogy minden évben megtekinthetőek Red Sun Shop standján a legújabb JR-Wheels felnik. Idén is a JR-33, JR-34, JR-35, JR-36, JR-37, JR-38 modellek mellett, az extra könnyű Super Light Series SÉ-01-et is meg lehet tekinteni, simogatni, emelgetni. JR-Wheels kiegészítők tartozékok is megtekinthetőek lesznek. Szinte nincs olyan autó, amihez ne tudnánk nyomtávszélesítőt, kerékanyát vagy csavart adni készletről. Felni ápolókat, és ruházati termékeket is találni a kínálatban.

Megismerkedhettek egy új felni márkával, a Concaver Wheels-el is. Ezek Hybrid Forged eljárással gyártott kovácsolt felnik. Könnyebbek, erősebbek versenytársaiknál. Kifejezetten nagyobb kategóriás autókra valóak. 19” a legkisebb, 23” a legnagyobb belőle. 8” szélességtől 12” szélességig 0.5” lépcsővel, ET0-tól ET64-ig 1 ET lépcsővel lehet egyedi felnit gyártani, szinte bármilyen osztókörrel. Mind 4 féle modell, mind a 6 különleges színben is rendelhető. (Platinum Black, Brushed Titanium, Brushed Bronze, Candy Red, Carbon Graphite, Double Tinted Black) így mondhatni bármilyen autóra lehet tökéletesen illeszkedő felnit találni. Mi nagyon szívesen segítünk az áhított kinézet megvalósításában. Számolunk, méretezünk, autóra próbálunk.

A felniken és autókon kívül pár forgalmazott terméket mindig viszünk látnivalónak. AP racing tárcsákat, Endless betéteket, HKS, Kelford, Dodson, Xtreme termékeit.

Keresd a Red Sun Shop standját az AMTS-en, augusztus 27-29. között a Hungexpo "A" pavilonjában (182. stand), több mint 1.000 csodagép szomszédságában, az autózás minden szegmenséből!

Nyerj egy autót a belépőddel!

Az AMTS idei fődíja egy különleges Mazda MX-5 Roadster, melyet akár Te is megnyerhetsz! Részletek itt!


Hátralévő idő az AMTS-ig:


LÉGY A PARTNERÜNK!


Támogatók


Telefonos alkalmazás


Készpénzmentes fizetés a Hungexpón

Fontos információk a Hungexpón működő HelloPay rendszerről. Olvasd el figyelmesen!



Ne maradj le semmiről