Pavilonok közti tömény döbbenet: a Toyo Tires a SEMA Show-n

2020. szeptember 17.

Walkaround videónk a teljes Treadpass-ról, benne az összes kiállított géppel!

Szó bennszakad, hang fennakad, lehellet megszegik - bizonyára Arany Jánosnak is ez ugrott volna be elsőként, ha létezett volna akkoriban SEMA Show és a Toyo Tires ehhez hasonló felhozatalt pakolt volna össze a neves eseményre.

Legyen szó Európáról, vagy Amerikáról, a Toyo Tires nemigen hagy ki egy nagyobb autóshow-t sem. Ha pedig már kitelepül valahova, mindig maradandót is alkot, jól láthattuk ezt az eddigi SEMA Show-kon, Essenben, vagy akár a Tuning World Bodensee-n is.

A Toyo Tires Treadpass északi bejárata

A hazai közönség már nálunk, az AMTS-en is megbizonyosodhatott róla, hogy ahol a gumigyártó logója feltűnik, ott szinte bizonyos, hogy az adott buli legkomolyabb látnivalói közül csemegézhetünk. Hozzánk a hazai importőrnek, az Abroncs Kereskedőháznak köszönhetően a népszerű Tofu Garage építéseit hozták el immáron két egymást követő évben, ráadásul először a magyar autós rendezvények történetében - na de azért a világ legnagyobb háttéripari show-jának felhozatalában igencsak domborítani kell, hogy a stand emlkéezetes maradjon. Bátran állíthatjuk, ez idén is sikerült nekik!

Csak szerényen: a vadiúj Liberty Walk szettel szerelt Huracánok talán legszebb példánya itt figyelt

A jó bevált recept szerint, a gumigyártó fő standja fix a Las Vegas Convention Center területén: a South Hall és a Central Hall közti forgalmas szabadtéri átjárót foglalja el évről-évre, ahol exkluzív környezetben, pazar gépparkkal várják a látogatókat. Mivel a nevadai sivatag közepén nemigen kell számítani csapadékra (vagy akár egy szem felhőre) ebben az időszakban, a placc remek helyszínt biztosít a brand erősítésére.

Ugyanakkor márt tavaly óta csak részben nyitott az installáció: a 30+ építés zöme egy jókora, klimatizált, este bevilágított sátorban foglal helyet, ahol bármely napszakban jó fényviszok között tekinthetők meg az autók. Emellett se nem égnek pólómintásra, se nem fagynak meg a látogatók - mindkettőre volt már példa a rendezvény történetében - sőt, az óraállítás miatt már délután 3 után bukóba váltó napsütés sem lehetetleníti el a fotósok dolgát.

Az LS V8-motoros biturbó Merci, ami gyakorlatilag felrobbantotta az internetet

Az igényesen felépített, Toyo Tires Treadpass-nek becézett területen voltak a legdúsabb koncentrációban megtalálható a brand jól ismert kék-fehér logója, az installációk árnyékában ezúttal is remek kis lounge-ot hoztak össze, külön pihenőrésszel, kellemes chilles elektronikus zenével, valamint természetesen egy regimentnyi kiállított abronccsal, a legújabbak közül. 

Az egyedülálló 3D wireframe szobor egy angol művész, Benedict Radcliffe alkotása

Emellett a déli csarnok előtt, a kültéren is grundoltak egy kisebb placcot, melyen egy 3D wireframe autó sziluettje, valamint egy óriás kivetítő folgalt helyet, melyen a szponzorált versenyzők és autós celebritások videói futottak. Ezt a helyszínt a megszokottak szerint főként a márkával kapcsolatos aktivitásokra, valamint dedikálási célokra használták a show első három napján. A legnagyobb ágyú természetesen Ken Block volt, akinek aláírásáért akár órákat álltak sorban a látogatok, mellette pedig a neves autóépítő-youtuber, TJ Hunt tartott néhány közönségtalálkozót.

A Toyo már jó előre beharangozta a kiállítandó vasakat - legalábbis néhányat közülük, amelyeket valószínűleg a legütősebbnek gondolt:

TJ Russel Baja Porsche 911

A csak az első nap végén megérkező, számos egyedi tervezésű és kézzel gyártott alkatrészt tartalmazó Russell Built Fabrication Porsche Baja 911, amelyet a cég tulajdonosa, TJ Russell tervezett a kaliforniai Sun Valley-ben.

Ruffian Ford Mustang 1970

Chris Ashton Ruffian Mustangja, melyet az 1970-es Ford Mustang Fastback alapjaira építettek, több mint 1700 óra munkával!

A Button Ferrari “BB355TT”, egy 1999-es Ferrari Maranello hihetetlen átirata.

Toyota Supra GR Widebody

Ez az egyedülálló 2020-as Toyota GR Supra Widebody Daniel Song és Jonny Grunwald kooperációjaként (együttesen: TRMNL) épült. 

A Rowie Landicho és Dennis Aquino által tervezett és épített Mitsubishi Lancer Evo 5 Widebody.

Hogy kinek mitől indul be a nyálelválasztása, természetesen csak ízlés és vérmérséklet dolga: a beharangozottaknál - számunkra - sokkal érdekesebb vasakat is felvonultattak odakint, de annyi biztos, hogy nincs az a SEMA Show-ról szóló cikk, amiben ne említenének meg legalább egy építést erről a standról. Nem tudni, milyen szempontok alapján válogatják össze évről-évre ezeket a gépeket, de az az egy biztos, hogy a Toyo-ra mindenki emlékezni fog az idei felvonást követően is. Az autók közül többel külön cikkben is találkozhattok majd november folyamán a Carstyling.hu-n!

A Toyo exkluzív hazai forgalmazójánál megtaláljátok a legjobb gumiabroncsokat, a nagy választékot IDE KATTINTVA tudjátok megtekinteni!

A S-Club Los Angeles Spyder-je rendesen kiakasztotta a durvaság-mutatót

Főleg, hogy rögtön két példánnyal érkeztek!

A négyféle Brixton Forged felnit viselő pályaszettes Porsche elektromos meghajtású volt!

G-Mercit így láttál-e már?

...és még a japán vasak szerelmesei sem panaszkodhattak

TOVÁBBI KÉPEKET MÉRETES GALÉRIÁNKBAN TALÁLTOK! Érdemes végiglapozni a képeket, minden komoly gépet részletekbe menően szétfotóztunk - a közreműködésért ezúton is hatalmas köszönet illeti Lamboboy-t ;)


Nyerj egy autót a belépőddel!

Az AMTS idei fődíja egy egyedi Porsche roadster, melyet akár Te is megnyerhetsz! Részletek itt!


Telefonos alkalmazás


Készpénzmentes fizetés a Hungexpón

Fontos információk a Hungexpón működő HelloPay rendszerről. Olvasd el figyelmesen!



Ne maradj le semmiről